Eltérni, felvállalni, egyéninek lenni, merni, hinni, boldognnak lenni.

Dharma LélekKözpont

Dharma LélekKözpont

Egy kicsit... másként

Hétköznapi ima

2015. november 02. - Dharma LélekKözpont

Ugye megengeded nekem drága Jóisten, hogy boldog legyek?
Ugye segítesz nekem drága Jóisten, hogy megtanuljam, hogyan legyek boldog?
Ugye megtanítasz arra, hogyan élvezhessem azt, amim van?
Hogyan örüljek az életemnek, a családomnak, a házamnak, amely az otthonom?
Hogyan örüljek a munkámnak, amivel pénzt keresek, mely által annyi pénzem van, amennyire éppen mindig szükségem van, ezért sosem érzem szűk-ségét?
Hogy boldogságom leljem hétköznapi teendőimben, mert azt kapom, amire vágyom, azt kapom, amire szükségem van, azt kapom, ami a sorsom.
Hogy azok az emberek vegyenek körül, akikre vágyom magam körül? Azok között mozogjak, akik megbecsülnek, mert én magam is megbecsülöm őket.
Ugye megengeded nekem drága Jóisten, hogy változtatni tudjak azokon a dolgokon, helyzeteken, amikre már nincs szükségem?
Hogy el tudjam hagyni azokat az embereket, akikkel már nincs egyéb feladatom, csak az elengedés.
Ugye megengeded nekem, hogy a körülöttem élő emberek boldogsága az én boldogságom is lehessen, s ezáltal szemlélhessem, tapasztalhassam saját boldog létemet?
Ugye megengeded nekem drága Jóisten, hogy segítséget, támaszt nyújthassak azoknak az élőlényeknek, akik megtisztelnek a bizalmukkal, hitükkel, mely hozzám vezérelte őket?
Hogy tudatosan és tudattalanul hozzájárulhassak mások boldogságához, biztonságához, jól-létéhez.
Ugye megengeded nekem drága Jóisten, hogy egységben élhessek a világmindenség minden létezőjével, a legtágabb és legszűkebb atmoszférában?
Ugye megengeded nekem drága Jóisten, hogy a szavaim általam eljussanak hozzád, majd vissza magamhoz, s nem a fülembe, hanem az agyamba, az érzéseimbe, a cselekedeteimbe, legbensőbb belsőmbe; a lelkembe?
Ugye segítesz nekem eljutnom hozzád, majd vissza magamba, hogy rád találjak drága Jóisten?
Köszönöm neked drága Jóisten, hogy mindazt adod, amim van, hogy földi létem minden pillanatát élvezhetem, a megtapasztalás csodálatos lehetőségeit, Veled, velem, és minden más egóval egységben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://paraapara.blog.hu/api/trackback/id/tr718043988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása